f

qitu ja qet shkrimin qe ta qoj edhe save okej tane me postu qet tani sen sposton kjo del e bloger mas 2-3 dite tu rritet kliku ahaa okej pra

Saturday, August 11, 2012

Genta Ismajli duke u rrahur me Dj (FOTO)


DJ WronDon ka pranuar të sqarojë atë çka u cilësua si rrahje prej tij të këngëtares së njohur Genta Ismaili. “Atë natë ka qenë shumë nervoze se ndihej si “Diva” e shqiptarisë edhe është nervozuar kur ka ardhur të këndojë, nuk i ka pëlqyer vendi, e në atë vend, në restorant Rozafa kemi qenë edhe vitin e kaluar.Pasi mbaroi mbremja më tha:Merre veturën dhe të ikim që të mos bëj foto me fansat se vendi është i keq,të mos dijë askush ku këndojë dhe qka po bëjë’,thotë DJ siq njofton Panorma duke përshkruar ngjarjen që ndodhi në qytezën e Malishevës.
Une mora makinën dhe kemi shkuar deri në qendër të Malishevës të qarojnë, kam bërë një rreth dhe jamë kthyr nga restoranti dhe kemi vazhduar ngadalë dhe i kam thënë Gentes si propozimë të ndalemi diku në një parking.
I ndalem dritat dhe i thash Gentes ktu nuk të sheh askush.Ajo filloi të bërtas se pse i ndalëm dritat dhe pse nuk po ecja.Tha shumë fjalë banale dhe më ka thënë qohu e dil prej makinës dhe më jep qelasat duke dashur të më lënë në Malishev.Atherë une kamë kundërshtuar,nuk i kamë dhënë qelsat duke i thënë se makina nuk është e jotja.Në ate momentë ajo dhe motra e saj e vogël kanë tentuar me dhunë të mi marrin qelsat por përseri nuk ua kamë dhënë.
Më ka sulmuar motra e saj e vogël,ka marrë një goditje në fytyrë,por kamë filluar të qesh duke menduar se do të ndalen.Unë këtë rast nuk e kamë sulmuar Genten me pas janë qetesuar,ua kamë dhënë qelsat dhe motra e saj e ka nisur makinën deri tek restoranti thekson DJ personal i Gentes.
Ai këmbëngul duke thënë se Genta ka raportuar në polici një version sikur është rrahur prej tij në këtë ngjarje. Duke folur për anën profesionale të Gentes ai thotë ‘asgjë hiq’,është shumë e dobët këndon edhe në vendët ku mbahen dasmat,ku kolegët e saj nuk këndojn asnjëher,ajo bën gjithqka për para.