f

qitu ja qet shkrimin qe ta qoj edhe save okej tane me postu qet tani sen sposton kjo del e bloger mas 2-3 dite tu rritet kliku ahaa okej pra

Monday, July 30, 2012

A keni pare ndonjeher ksi BUZE...(FOTO)


22-vjeçarja Kristina Rei nga Rusia, nga një vajzë simpatike që ishte, përfundoi në femrën me buzët më të trasha në botë. Ajo besonte se buzët e holla që i kishte falur natyra e shëmtonin, ndaj dhe vendosi që t’i trashte ato, duke shpenzuar mbi 4.650 euro në plastikë. Kristina pranon se buzët e trasha i janë bërë fiksim, por jo vetëm që nuk është penduar, por do t’i fryjë ato akoma më shumë! “Unë besoj se jam e bukur dhe kjo gjë më bën të lumtur! Ndonjëherë në rrugë më bëjnë komente nga më të ndryshmet, por pak më intereson. Dua t’i ngjaj personazhit tim të preferuar të filmave vizatimorë, flokëkuqes Jessica Rabbit, të cilën e adhuroj”,tha ajo.